TRENING

Storytelling u poslovanju

Trajanje: 1 dan (6 sati)
Max. broj polaznika: 16

CILJ: Radionica o "Storytellingu u poslovanju" fokusira se na razvijanje vještina pripovijedanja kako bi se komunicirale ideje, inspirirali ciljevi i stvarala emocionalna veza s publikom. 

Struktura ove radionice pomaže polaznicima da razviju vještine storytellinga koje će im pomoći u izgradnji snažnih brendova, privlačenju investitora, angažiranju zaposlenika i komuniciranju s različitim dionicima procesa poslovanja.

Radionica je namijenjena ZA: 

  • Direktore i voditelje
  • Talente i nasljednike
  • Sve zaposlenike

Polaznici će naučiti:

  • Što je storytelling i zašto je sve važniji u poslovanju
  • Osnovne elemente dobre priče, uključujući protagonista, sukob, rješenje i poruku.
  • Važnost razumijevanja ciljane publike i kako prilagoditi priču kako bi bila relevantna i privlačna.
  • Vrste priča koje se koriste u poslovanju, uključujući priče o brendu, uspjehu, promjenama i inovacijama.
  • Kako razviti vlastitu poslovnu priču koja će ih predstaviti ili prenijeti ključne poruke.
  • Važnost uključivanja emocionalnih elemenata u priču kako bi se stvorila snažna povezanost s publikom.
  • Korištenje vizualnih elemenata poput slika i videa koji mogu poboljšati priču.
  • Kako storytelling može pomoći u promociji vrijednosti i misije tvrtke.

Metodologija: predavanje i rasprava o pročitanom materijalu, praktične vježbe uloga, simulacije, studije slučajeva i primjeri iz realnog života

Ostali treninzi

Zanima vas? Pošaljite upit!

arrow-leftarrow-right