CILJ: Radionica o davanju povratnih informacija kod polaznika razvija vještine davanja konstruktivnih i korisnih povratnih informacija drugima u svrhu razvijanja boljih međuljudskih odnosa i produktivnosti unutar organizacije.
Radionica je namijenjena ZA:
- Direktore i voditelje
- Talente i nasljednike
- Ključne zaposlenike
Polaznici dobivaju UVID u:
- Vrste povratnih informacija ( uključujući pozitivne i negativne, formalne i neformalne.)
- Ciljevi davanja povratnih informacija ( zašto je važno postaviti ciljeve pri davanju povratnih informacija, uključujući motiviranje, poboljšanje performansi i razvoj.)
- Kako davati povratnu informaciju putem metoda 3x3 i Metode 5 riječi
- Koji su najbolji koraci u davanju povratne informacije i primjenu različitih modela kao što su Sandwich, Dijamant, STAR, Pendleton, SBI i drugi
- Koje su najčešće pogreške u davanju povratne informacije i kako ih izbjeći?
- Emocionalne reakcije na povratnu informaciju (princip SARA)
- Asertivnost u davanju povratnih informacija što uključuje izražavanje vlastitih misli i osjećaja na jasan i pošten način.
- Davanje povratnih informacija u različitim situacijama, uključujući situacije kada je potrebno kritizirati ili pohvaliti.
- Upotreba povratne informacije u timskom okruženju kako bi se potaknula suradnja i rast.
Metodologija: predavanje, praktične vježbe, simulacije, studije slučajeva i primjeri iz realnog života, te izrada akcijskog plana primjene stečenog znanja