TRENING

Određivanje prioriteta i delegiranje

CILJ: Radionica o određivanju prioriteta i delegiranju pomaže sudionicima razviti važne vještine učinkovitog upravljanja vremenom i resursima. Pruža im alate i tehnike za učinkovito upravljanje svojim zadacima i vremenom, te ih osposobljava za bolje donošenje odluka i suradnju s drugima. 

Radionica je namijenjena ZA: 

  • Direktore i voditelje
  • Talente i nasljednike
  • Sve zaposlenike

Polaznici dobivaju UVID u:

  • Definiciju prioriteta (razumijevanje što su prioriteti, razlikovanje između važnih i hitnih zadataka, postavljanje osobnih i profesionalnih prioriteta)
  • Tehnike za određivanje prioriteta
  • Planiranje i organizaciju (kako organizirati svoj radni dan tjedan, korištenje planera, to-do lista, aplikacija i drugih alata za upravljanje vremenom)
  • Delegiranje (Što je delegiranje i zašto je važno, identifikacija zadataka koji se mogu delegirati, kako odabrati pravu osobu za delegiranje)
  • Komunikacija u delegiranju (Važnost jasne komunikacije i postavljanja očekivanja, dijalog s osobom kojoj se delegira zadatak)
  • Praćenje i povratne informacije (Kako pratiti napredak delegiranih zadataka, davanje konstruktivnih povratnih informacija) 
  • Prepreke u delegiranju (Prepoznavanje uobičajenih prepreka i strahova u delegiranju i kako ih prevladati)

Metodologija: predavanje, praktične vježbe uloga, simulacije, studije slučajeva i primjeri iz realnog života, te izrada akcijskog plana primjene stečenog znanja 

Ostali treninzi

Zanima vas? Pošaljite upit!

arrow-leftarrow-right