Kada bismo imali dovoljno sposobnosti, snage i vremena dovršiti svaki posao, delegiranje bi bilo suvišno. Sve bismo napravili savršeno i u roku i bili sigurni da je to najbolje što smo do sada napravili. Na žalost, takve idealne situacije ne postoje ili se rijetko događaju. I to kod nas izaziva frustraciju, nezadovoljstvo i dovodi do mnoštva nepotrebnih pogreški i kašnjenja. Da li je i kod vas takva situacija?
Kada treba početi delegirati posao i kako to napraviti kvalitetno da nas zadovolji i oslobodi nam vremena za neke u tom trenutku važnije zadatke?
Da biste bili sigurni da morate početi delegirati posao, iskreno odgovorite na slijedeća pitanja:
Ako ste na tri ili više pitanja odgovorili pozitivno – spremni ste za DELEGIRANJE!
Normalno, većina nas u sebi nosi predrasude i barijere koje nas onemogućavaju da prepustimo dio posla drugim ljudima. Neke od njih su:
Da li se i vi suočavate s nekim od ovih predrasuda? Ako da, sjetite se svog proteklog radnog dana i napišite na papir sve aktivnosti koje ste radili. Pogledajte na listu i promislite da li je netko drugi mogao napraviti neki od tih poslova? Zašto niste zamolili nekoga da to napravi umjesto vas?
A sad razmislite koje su posljedice toga što ne delegirate te poslove;
S druge strane uskraćujete drugima mogućnost da se razvijaju, nešto novo nauče, da budu zadovoljniji na poslu i da otkriju neke svoje potencijale.
Prije nago krenemo dublje u sam proces delegiranja – ZAPAMTITE, postoje područja koja se ne delegiraju, a to su:
Sve ostalo možete delegirati, a kako pravilno to napraviti prolazeći kroz 5 faza, objasnit ću vam u slijedećem blogu. Do tada, napravite listu aktivnosti koje možete delegirati i dozvolite sebi da tražite pomoć od drugih!